Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

Generalforsamling og Kørsel i Holstebro

september 8 @ 09:00 - september 9 @ 15:00

Pris - DKK350

NU MED PLADS TIL 40 maskiner og derfor FAMILIE ARRANGEMENT

Så har vi mere info omkring vores arrangement i Holstebro, men alt er ikke faldet på plads endnu, pga. ændringer i leje muligheder hos militæret, så der vil komme lidt opdateringer, som meldes ud ASAP vi har det.

Vi har lejet militærets øvelses område i Holstebro lørdag den 8. sept. og søndag den 9. sept.

OVERNATNING m.m.:

Mulighed for at ankomme fredag den 7. sept fra kl. 17, fra fredag til lørdag overnattes der på et af militæret anvist område, ingen kørsel. Bjørn H. er tilstede og der vil være flag og henvisning til indkørsel.

Lørdag til søndag har vi lejet en gård inde på området, hvor der er mulighed for at overnatte indendørs (der er ingen senge) samt at der er toilet, vand og el.  Denne gård skal dog rømmes igen søndag formiddag, men vi kan stadig parkere og have kørsel til kl 17:00

 

Vi afholder samtidig årets GENERALFORSAMLING LØRDAG DEN 8. sept. kl. 11:00

ALLE kan komme til generalforsamling, men kun medlemmer med betalt billet kan deltage i kørslen.

Arrangement er lavet til et FAMILIE ARRANGEMENT, men evt. afstemninger på generalforsamling er kun for medlemmer over 18 år med betalt medlemskab.

HUSK at tilmelding kræver medlemsskab af AKD.

Dagsorden:

  • 1 Formandens beretning.
  • 2 Kassereren fremlægger regnskab til godkendelse.
  • 3 Valg af 2 medlemmer til bestyrelsen (som bagefter konstituere sig selv) i henhold   til vedtægterne.
    • Jobbe trækker sig, men vil gerne stille op som suppleant, Klinge er på valg.
    • Michael, Bjørn og Kristian er ikke på valg.
  • 4 Valg af suppleanter til bestyrelsen. (Jobbe stiller op)
  • 5 Valg af en interne revisorer.
  • 6 Fastsættelse at næste års kontingent.
  • 7 Behandling af indkomne forslag.
  • 8 Eventuelt.

 

På generalforsamlingen vælges en dirigent og en referent.

Beslutninger afgøres ved almindelig flertal, dog kræver vedtægtsændringer at 2/3 af medlemmerne stemmer for vedtægtsændringen.

Hvis blot 1 medlem ønsker det, skal afstemningen foregå skriftligt.
Der er en 1 stemme pr. medlemskab og der kan ikke gives fuldmagt.
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Kan indsendes på:  info@atvklubdanmark.dk

Efter generalforsamlingen hvor der har været valg til bestyrelsen konstituerer bestyrelsen sig med: Formand, næstformand og kasserer.

Medlemmer der ikke har betalt for medlemskabet kan IKKE deltage og har selvfølgelig ikke stemmeret.

 

KØRSEL m.m.

Arrangementet bliver et 2 dags FAMILIE arrangement ( dvs. alle medlemmer kan deltage, samme deltager pris uanset alder.)

Ankomst fra fredag den 7. sept. kl. 17. og slut søndag den 9. sept. 2018 kl 17:00.
Prisen er den samme uanset hvor lang tid man deltager.

Kørsel er KUN lørdag og søndag fra kl. 9:00 til kl. 17:00

Grundet den nuværende tørke, er der pt. krav om at man har en form for pulverslukker med på sin maskine, de fås billigt hos bla. T-Hansen og Biltema. Dette krav kan bortfalde, hvis det sker vil i straks få besked, så vent evt. med indkøbet.

Arrangementet kommer til at koste kr. 350,- pr. deltager.

 

Der er ingen adgang for tilskuere og gæster, dog kan man deltage i generalforsamlingen uden det koster noget, men kan kun være på området umiddelbart før og efter den afholdes.
 
Der vil blive lavet en synlig afgrænsning samt vi gennemfører en rundtur i flok, hvor dem der har GPS kan optage ruten/grænsen.
I løbet af arrangementet vil man kunne gøre god brug af en GPS, så har du en, så tag den med, der vil blive uddelt et kort over området. Men en GPS vil du kunne finde vej, f.eks. tilbage til campen, hvis man er I tvivl om hvor man er.

 
I følge både militæret og kommunen er der sat betingelser for gennemførelse af arrangementet og eventuelle overtrædelser vil medføre bortvisning og udelukkelse i fremtiden for leje af terrænnet.
-Max. 40 køretøjer
-Ikke køre udenfor området
-Ikke spilde kølevand, olie eller andre forurenende væsker
-Ikke larme/støje. Skulle din udstødning mod forventning blive beskadiget eller af andre årsager begynde at larme, så stop og ring til AKD-camp så du kan blive bugseret tilbage.
 
Derfor vil der være teknisk kontrol af hver maskine og mand som indeholder støjmåling efter DMU regler med krav om max 100 db, samt selvfølgelig sikkerhedsflag, derudover:
ATV-førere skal have rygskjold og styrthjelm.
UTV-fører/passager skal have styrthjelm.

Pulverslukker.
Passende fodtøj.
Kan man ikke opfylde disse krav vil man få køreforbud !!!
 
Der er bindende tilmelding, og betaling skal ske senest 5 dage efter man har registret sig her på siden for en billet, ellers vil pladsen blive frigivet igen. 

Beløbet skal være indbetalt på klubbens MOBILE PAY 44217

eller på konto med Reg. nummer  9277  og Konto nummer     1910123749

 

Da der er en begrænsning på max 40 køretøjer, tildeles pladser efter først til mølle princippet. Man modtager et mail svar med besked om hvor vidt man har fået en plads eller er kommet for sent.

 
HUSK at I kan kun tilmelde jer her via klubbens hjemmeside. Det vil sige du skal have betalt kontingent for 2018 og være indmeldt i klubben inden du kan tilmelde dig. Er du i tvivl om medlemskab, så send en mail.
 
HUSK at bruge dit AKD-medlems nummer, navn ect. når i tilmelder jer.

 
Sikkerhedsflag kan købes på dagen til kr. 300,- incl. moms. Der kan kun betales med Mobile Pay.
 
Vi glæder os til at se jer.
 
 
Bestyrelsen

 

Detaljer

Start:
september 8 @ 09:00
Slut:
september 9 @ 15:00
Pris:
Pris - DKK350

Arrangør

ATV Klub Danmark
E-mail:
info@atvklubdanmark.dk
Hjemmeside:
http://atvklubdanmark.dk/

Sted

Holstebro
Hestbjergvej 32B
Holstebro, 7500 Danmark
+ Google Map

Tilmelding

25 ud af 40 ledige Holstebro 2018 Generalforsamling og kørsel i Holstebro
Send tilmeldingsbekræftigelse til: