<br />
<b>Warning</b>:  The magic method Tribe__Extension_Loader::__wakeup() must have public visibility in <b>/var/www/atvklubdanmark.dk/public_html/wp-content/plugins/event-tickets/common/src/Tribe/Extension_Loader.php</b> on line <b>157</b><br />
BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//ATV Klub Danmark - ECPv4.8.1//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:ATV Klub Danmark
X-ORIGINAL-URL:https://atvklubdanmark.dk
X-WR-CALDESC:Events for ATV Klub Danmark
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=UTC+1:20231027T180000
DTEND;TZID=UTC+1:20231029T180000
DTSTAMP:20260624T053213
CREATED:20230216T212934Z
LAST-MODIFIED:20231001T161126Z
UID:1787-1698429600-1698602400@atvklubdanmark.dk
SUMMARY:Generalforsamling og kørsel i Holstebro 28-29 Oktober
DESCRIPTION:Så har vi ENDNU et fedt køreområde klar til os\, vi skal til Holstebro øvelses terræn og køre samt afholde vores generalforsamling.\nARRANGEMENTET ER ÅBEN FOR TILMELDING\n  \nVi har lejet militærets øvelses område i Holstebro lørdag den 28. og søndag 29. Oktober. \nAdresse: Hestbjergvej 32 b\, 7500 Holstebro ( KSN Dyrby\, Markeret med flag og skilte\, store køretøjer hold udenfor gården på grus P-plads ) \nOVERNATNING m.m.: \nMulighed for at ankomme fredag den 27. oktober fra kl. 18. \n  \nBjørn har lavet en super god aftale for os med militæret\, så vi har gården inde på området HELE weekenden. På gården er der mulighed for at overnatte indendørs i stor fælles rum (der er ingen senge) samt at der er toilet\, vand og el. \nBjørn H. er tilstede og der vil være flag og henvisning til indkørsel. \n\nFREDAG:\nKlubben giver pizza ca. kl. 19:30 til dem der er ankommet og har lyst. \nMan SKAL give besked til Bjørn om man vil have en pizza med og såfremt man ikke dukker op alligevel\, så opkræves der betaling for den. \n  \nLØRDAG:\nKl. 12:15 Er der klubbens HOFRET !!!!! \nDer er bestilt pølsevogn med grillpølser\, brød\, hotdog og franskehotdogs. \nkl. 18:30 lørdag\, vil der være mad til alle deltagere\, menu er grillet okselår med div. tilbehør som er salater\, kartofler og lign. det bliver KONGE MAD :-). \nMan skal selv medbringe tallerken og bestik. \n  \nSå der er mad på klubben regning 3 gange i alt ! \nDette kan lade sig gøre grundet sponsorat fra POLARIS DANMARK og YAMAHA YSR / YAMAHA DANMARK. \nhttps://polaris.dk/\nYAMAHA DANMARK\n  \n  \nVi afholder samtidig årets GENERALFORSAMLING LØRDAG DEN 28. Oktober kl. 17:00 \nDagsorden: \n\n1 Formandens beretning.\n2 Kassereren fremlægger regnskab til godkendelse.\n3 Valg af medlemmer til bestyrelsen (som bagefter konstituere sig selv) i henhold   til vedtægterne.\n\n\n\nSuppleanter (skiftevis på valg hvert 2. år) \n\nAnders Bødskov på valg i 2024 (Modtager IKKE genvalg) \n(Ny mand søges – på valg i 2023)\n\n\nIntern revisor (på valg hvert år) :  Jens Alshauge\nOrdinær medlem som er på valg: \n\nMedlem:    Mads Trier (på valg i 2023 – GENOPSTILLER)\nMedlem:    Arne Fredslund (på valg i 2023 – GENOPSTILLER)\nFormand : Claus Klinge (på valg i 2023 – GENOPSTILLER)\n\n \n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\nBestyrelse medlem som IKKE er på valg: \nBjørn Hartman (på valg i 2024)\nMartin Munksdorf (på valg i 2024)\n \n\n\n\n\n\nNye kandidater: Vi MANGLER\, Så HVEM Vil gerne give en hånd med i klubben ? \n  \n\n4 Valg af suppleanter til bestyrelsen. Hvem stiller op ???\n5 Valg af en intern revisor. Hvem stiller op ???\n6 Fastsættelse at næste års kontingent.\n7 Behandling af indkomne forslag.\n\n\n\nIngen forslag pt.\n\n\n\n\n8 Eventuelt.\n\n  \nPå generalforsamlingen vælges en dirigent og en referent. \nBeslutninger afgøres ved almindelig flertal\, dog kræver vedtægtsændringer at 2/3 af medlemmerne stemmer for vedtægtsændringen. \nHvis blot 1 medlem ønsker det\, skal afstemningen foregå skriftligt.\nDer er en 1 stemme pr. medlemskab og der kan ikke gives fuldmagt.\nIndkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Kan indsendes på:  info@atvklubdanmark.dk \nEfter generalforsamlingen hvor der har været valg til bestyrelsen konstituerer bestyrelsen sig med: Formand\, næstformand og kasserer. \nMedlemmer der ikke har betalt for medlemskabet kan IKKE deltage og har selvfølgelig ikke stemmeret. \n  \n. \nKØRSEL m.m. \nArrangementet bliver et 2 dags FAMILIE arrangement ( dvs. alle medlemmer kan deltage\, samme deltager pris uanset alder.) \nAnkomst fra fredag den 27. oktober. kl. 18. og slut søndag den 29. oktober 2023 kl 16:00.\nPrisen er den samme uanset hvor lang tid man deltager. \nKørsel er KUN lørdag fra kl. 9:30 til søndag fra kl. 16:00 \n  \nLørdag afholder vi måske IGEN et lille løb for ATV og UTV som ALLE kan være med til. \nDvs. vi under køre mødet lørdag morgen tjekker for interessen og afgøre der om vi gør det IGEN 🙂 trods den STORE succes og underholdning vi havde i Oksbøl. \nKl. 14:00  Et opsat loop på ca. 5 km. gælder om at køre flest runder. \nTilmelding foretages bare på dagen. og der vil være PRÆMIER ! \n  \nArrangementet kommer til at koste kr. 375\,- pr. deltager. \n  \nDer er ingen adgang for tilskuere og gæster\, dog kan man deltage i generalforsamlingen uden det koster noget\, men kan kun være på området umiddelbart før og efter den afholdes. \nDer vil blive lavet en synlig afgrænsning samt vi gennemfører en rundtur i flok\, hvor dem der har GPS kan optage ruten/grænsen.\nI løbet af arrangementet vil man kunne gøre god brug af en GPS\, så har du en\, så tag den med\, der vil blive uddelt et kort over området. Men en GPS vil du kunne finde vej\, f.eks. tilbage til campen\, hvis man er I tvivl om hvor man er. \nI følge både militæret og kommunen er der sat betingelser for gennemførelse af arrangementet og eventuelle overtrædelser vil medføre bortvisning og udelukkelse i fremtiden for leje af terrænnet.\n-Max. 55 køretøjer\n-Ikke køre udenfor området\n-Ikke spilde kølevand\, olie eller andre forurenende væsker\n-Ikke larme/støje. Skulle din udstødning mod forventning blive beskadiget eller af andre årsager begynde at larme\, så stop og ring til AKD-camp så du kan blive bugseret tilbage. \nDerfor vil der være teknisk kontrol af hver maskine og mand som indeholder støjmåling efter DMU regler med krav om max 100 db\, derudover:\nATV-førere skal have rygskjold og styrthjelm.\nUTV-fører/passager skal have styrthjelm.\nPassende fodtøj og det er krav til at køre med sikkerhedsflag på ALLE maskiner. \nHåber at alle vil være med til at hjælpe alle med at opfylde disse krav. \n  \nMan tilmelder sig ved at trykke nederst her på siden under tilmelding\, så kommer man over på vores forening let side og napper en billet og betaler via mobilepay  \n  \nVi forbeholder os ret til at opkræve et gebyr på EKSTRA 350\,- DKK såfremt man har købt billet og så IKKE dukker op. \n  \nDa der er en begrænsning på max 55 køretøjer\, tildeles pladser efter først til mølle princippet. Man modtager et mail svar med besked om hvor vidt man har fået en plads eller er kommet for sent. \nHUSK at I kan kun tilmelde jer her via klubbens hjemmeside. Det vil sige du skal have betalt kontingent for 2023 og være indmeldt i klubben inden du kan tilmelde dig. Er du i tvivl om medlemskab\, så sende en mail. \nDer er bindende tilmelding via vores nye medlemsportal på foreninglet. \nHUSK at vores medlemsportal sender til den mail adresse i indtaster og hjemmesiden kan IKKE se om i taster forkert mail adresse !!! \n  \nSikkerhedsflag kan købes på dagen til kr. 425\,- incl. moms. Der kan kun betales med kontanter eller Mobile Pay. \n  \nForbehold for små ændringer og info. \nHåber vi ses. \nPå bestyrelsen vegne \n  \nClaus \n
URL:https://atvklubdanmark.dk/event/generalforsamling-og-koersel-i-holstebro-28-29-oktober/
LOCATION:Holstebro\, Hestbjergvej 32B\, Holstebro\, 7500\, Danmark
ORGANIZER;CN="ATV%20Klub%20Danmark":MAILTO:info@atvklubdanmark.dk
END:VEVENT
END:VCALENDAR