- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Kørsel i FINDERUP 2021
oktober 2, 2021 @ 08:00 - oktober 3, 2021 @ 16:00
kr.325
Hej alle.
Så er vi igen i gang med at kunne leje og bruge militærets øvelses områder og derfor skal vi igen i 2021 til DANMARKS BEDSTE ATV køre område, nemmelig øvelses terrænet i Finderup.
Pris er NU på plads og dato er FAST og der er kørsel fra Lørdag morgen 9:30 til søndag eftermiddag kl. 16:00 !
Man må komme til “Gule Gård” fredag aften.
Køremøde lørdag kl. 9:30, praktisk info samt en tur rundt langs ydersiden af det lejde område.
Herefter fri kørsel.
Lørdag kl. 13:00 kørsel på tid. (der er opsat et kort loop på 3-4 km. som indeholder lidt fart men også er lidt teknisk krævende) alle kan deltage !!
Vi afholder samtidig årets GENERALFORSAMLING LØRDAG DEN 2. Oktober kl. 17:00
ALLE kan komme til generalforsamling, men kun medlemmer med betalt billet kan deltage i kørslen.
Arrangement er lavet til et FAMILIE ARRANGEMENT, men evt. afstemninger på generalforsamling er kun for medlemmer over 18 år med betalt medlemskab.
HUSK at tilmelding kræver medlemsskab af AKD.
Dagsorden:
- 1 Formandens beretning.
- 2 Kassereren fremlægger regnskab til godkendelse.
- 3 Valg af medlemmer til bestyrelsen (som bagefter konstituere sig selv) i henhold til vedtægterne.
-
- Suppleanter (på valg hvert år) :Arne Fredslund Sørensen og Anders Bødskov
- Intern revisor (på valg hvert år) : Jens Alshauge
- Ordinær medlem som er på valg:
- Kasser: Mikael Olsen (på valg i 2021)
- Formand: Claus Klinge (på valg i 2021)
- Nyt medlem da Rene Frydendal har trukket sig.
-
-
-
- Ordinær medlem som IKKE er på valg:
- Michael Rostgaard (på valg i 2022) og Rene Frydendal TRÆKKER SIG NU, så ny skal findes.
- Næstformand: Bjørn Hartmann (på valg i 2022)
- Nye kandidater: HVEM Vil gerne give en hånd med i klubben ?
-
- 4 Valg af suppleanter til bestyrelsen. Hvem stiller op ???
- 5 Valg af en intern revisor. Hvem stiller op ???
- 6 Fastsættelse at næste års kontingent.
- 7 Behandling af indkomne forslag.
-
- Arrangøere fritholdes for deltager betaling ved pågældende arrangement.
- Suppleanter vælges for 2 år ad gangen
- ??
-
- 8 Eventuelt.
På generalforsamlingen vælges en dirigent og en referent.
Beslutninger afgøres ved almindelig flertal, dog kræver vedtægtsændringer at 2/3 af medlemmerne stemmer for vedtægtsændringen.
Hvis blot 1 medlem ønsker det, skal afstemningen foregå skriftligt.
Der er en 1 stemme pr. medlemskab og der kan ikke gives fuldmagt.
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Kan indsendes på: info@atvklubdanmark.dk
Efter generalforsamlingen hvor der har været valg til bestyrelsen konstituerer bestyrelsen sig med: Formand, næstformand og kasserer.
Medlemmer der ikke har betalt for medlemskabet kan IKKE deltage og har selvfølgelig ikke stemmeret.
KØRSEL m.m.
Arrangementet bliver et 2 dags FAMILIE arrangement ( dvs. alle medlemmer kan deltage, samme deltager pris uanset alder.)
Men vi gentager succesen fra sidst med FREMRAGENDE kørsel Finderup Øvelses terræn, som er et ret stort område, med mange forskellige udfordringer bla. bakker, mange spor, skov og lidt vand og mudder.
Foreløbig plan:
Ved ankomst skal man køre til “Gule Gård” ca. 200 meter syd for depot området, hvor vi har lejet den “Gule Gård” så der kan overnattes indendørs på gården og hvor der også er sparsomme køkken faciliteter, HUSK det er UOPVARMET men tørt.
Der er adgang til toiletter og strøm til lys og div. opladning.
Alternativt er der fin plads til at overnatte i medbragte telte eller andet.
Vi arbejder på at vi må ankomme fra fredag den 1. oktober kl 18:00, men kørsel i terræn er først fra lørdag den 2. oktober kl 9:00 og indtil søndag kl. 16:00.
Arrangementet er familie arrangement, dvs. at børn kan deltage efter vores gældende regler.
Ca. kl 18:30 lørdag, vil der være mad til alle deltagere, menu bliver Helstegt Pattegris med salat og kartofler til :-).
Der er IKKE drikkevare til, dem skal men selv medbringe / sørge for.
Hvem melder sig frivilligt til at stå for hjælp til maden og rydde væk. Det er IKKE et krav at det er bestyrelsen der skal gøre det 🙂
Krav: Sikkerheds flag, hjelm, rygskjold og standard udstødning, ingen larm tak.
Sikkerheds flag kan købes af klubben på dagen til kr. 375,- incl. moms. Der kan kun betales med kontanter eller Mobile Pay. Du skal have et 8 m hul til monteringen.
Det koster 325,- kr. pr mand for at deltage fra fredag til og med søndag, prisen er fast uanset hvor lang tid man deltager. men også inkl mad lørdag aften
Oplys venligst via mail til “info@atvklubdanmark.dk” hvilke dage man er der.
Der er bindende tilmelding, og betaling skal ske senest 5 dage efter man har registret sig her på siden for en billet, ellers vil pladsen blive frigivet igen.
Beløbet skal være indbetalt på klubbens MOBILE PAY 44217
eller på konto med Reg. nummer 9277 og Konto nummer 1910123749
Da der er en begrænsning på max 40 køretøjer, tildeles pladser efter først til mølle princippet. Man modtager et mail svar med besked om hvor vidt man har fået en plads eller er kommet for sent.
HUSK at vores hjemmeside sender til den mail adresse i indtaster og hjemmesiden kan IKKE se om i taster forkert mail adresse !!!
Hvis i kommer i tvivl kan i spørge mig om tilmelding er gået igennem.
Forbehold for ændringer.
Håber vi ses.
På bestyrelsen vegne
Claus