- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Finderup uge 43/2022
oktober 29, 2022 @ 08:00 - oktober 30, 2022 @ 16:00
kr.375
Hej alle.
Så er det lykkedes os IGEN at få Danmarks FEDESTE ATV område, nemmelig øvelses terrænet i Finderup.
Pris er NU på plads og dato er FAST og der er kørsel fra Lørdag morgen 9:30 til søndag eftermiddag kl. 16:00 !
Man må komme til “Gule Gård” fredag aften.
Køremøde lørdag kl. 9:30, praktisk info samt en tur rundt langs ydersiden af det lejde område.
Herefter fri kørsel.
Lørdag afholder vi et par små “Opgave løb” som ALLE kan være med til.
Kl 13:00 – 14:00 Et opsat loop på ca. 5 km. gælder om at køre flest runder.
kl. 15:00 – 16:00 Et orienteringsløb med lidt poster der skal findes via et udleveret kort.
Tilmelding foretages bare på dagen. og der vil være PRÆMIER !
Vi afholder samtidig årets GENERALFORSAMLING LØRDAG DEN 28. Oktober kl. 17:00
ALLE medlemmer kan komme til generalforsamling, men kun medlemmer med betalt billet kan deltage i kørslen.
Arrangement er lavet til et FAMILIE ARRANGEMENT, men evt. afstemninger på generalforsamling er kun for medlemmer over 18 år med betalt medlemskab.
HUSK at tilmelding kræver medlemsskab af AKD.
Dagsorden:
- 1 Formandens beretning.
- 2 Kassereren fremlægger regnskab til godkendelse.
- 3 Valg af medlemmer til bestyrelsen (som bagefter konstituere sig selv) i henhold til vedtægterne.
-
- Suppleanter (på valg hvert 2. år) :Anders Bødskov på valg i 2022 (Mads trier på valg i 2023)
- Intern revisor (på valg hvert år) : Jens Alshauge
- Ordinær medlem som er på valg:
- Medlem: Michael Rostgaard (på valg i 2022) GENOPSTILLER !
- Næst formand : Bjørn Hartman (på valg i 2022) GENOPSTILLER !
-
-
-
- Bestyrelse medlem som IKKE er på valg:
- Claus Klinge (på valg i 2023)
- Mads Trier (på valg i 2023)
- Arne Fredslund (på valg i 2023)
- Kim Nørgaard Nilsen (på valg i 2023)
-
Nye kandidater: HVEM Vil gerne give en hånd med i klubben ?
- 4 Valg af suppleanter til bestyrelsen. Hvem stiller op ???
- 5 Valg af en intern revisor. Hvem stiller op ???
- 6 Fastsættelse at næste års kontingent.
- 7 Behandling af indkomne forslag.
-
- Arrangører friholdes for deltager betaling ved pågældende arrangement.
- Suppleanter vælges for 2 år ad gangen
- ??
-
- 8 Eventuelt.
På generalforsamlingen vælges en dirigent og en referent.
Beslutninger afgøres ved almindelig flertal, dog kræver vedtægtsændringer at 2/3 af medlemmerne stemmer for vedtægtsændringen.
Hvis blot 1 medlem ønsker det, skal afstemningen foregå skriftligt.
Der er en 1 stemme pr. medlemskab og der kan ikke gives fuldmagt.
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Kan indsendes på: info@atvklubdanmark.dk
Efter generalforsamlingen hvor der har været valg til bestyrelsen konstituerer bestyrelsen sig med: Formand, næstformand og kasserer.
Medlemmer der ikke har betalt for medlemskabet kan IKKE deltage og har selvfølgelig ikke stemmeret.
KØRSEL m.m.
Arrangementet bliver et 2 dags FAMILIE arrangement ( dvs. alle medlemmer kan deltage, samme deltager pris uanset alder.)
Men vi gentager succesen fra sidst med FREMRAGENDE kørsel Finderup Øvelses terræn, som er et ret stort område, med mange forskellige udfordringer bla. bakker, mange spor, skov og lidt vand og mudder.
Foreløbig plan:
Ved ankomst skal man køre til “Gule Gård” ca. 200 meter syd for depot området, hvor vi har lejet den “Gule Gård” så der kan overnattes på loftet i laden, (ligesom et stort shelter, åben men tørt ) inde i stuehuset er der borde stole for spisning og der er også sparsomme køkken faciliteter. HUSK det er UOPVARMET men tørt.
Der er adgang til toiletter og strøm til lys og div. opladning.
Der er masser af plads til at overnatte i medbragte trailer, campingvogne og telte eller andet.
Vi må ankomme fra fredag den 28. oktober kl 18:00, men kørsel i terræn er først fra lørdag den 29. oktober kl 9:30 (Efter køremødet) og indtil søndag kl. 16:00.
Arrangementet er familie arrangement, dvs. at børn kan deltage efter vores gældende regler.
Ca. kl 18:30 lørdag, vil der være mad til alle deltagere, menu bliver planlagt senere, men det bliver KONGE MAD :-).
Lørdag Kl. 12:00 er der tillige KLUBBENS HOF ret til alle, grill pølser med kartoffelsalat.
Søndag kl. 12:00 er der grill af både pølser og rester fra lørdag.
Så der er mad på klubben regning 3 gang i alt !
Dette kan lade sig gøre grundet sponsorat fra POLARIS DANMARK.
https://polaris.dk/
HUSK du skal selv medbringe, tallerkner, bestik og drikkevare til alle måltider.
Hvem melder sig frivilligt til at stå for hjælp til maden og rydde væk. Det er IKKE et krav at det er bestyrelsen der skal gøre det 🙂
Krav: Sikkerheds flag, hjelm, rygskjold og standard udstødning, ingen larm tak.
Sikkerheds flag kan købes af klubben på dagen til kr. 425,- incl. moms. Der kan kun betales med kontanter eller Mobile Pay. Du skal have et 8 m hul til monteringen.
Det koster 375,- kr. pr mand for at deltage fra fredag til og med søndag, prisen er fast uanset hvor lang tid man deltager. men også inkl. mad lørdag aften
Oplys venligst via mail til “info@atvklubdanmark.dk” hvilke dage man er der.
Der er bindende tilmelding, og betaling skal ske senest 5 dage efter man har registret sig her på siden for en billet, ellers vil pladsen blive frigivet igen.
Beløbet skal være indbetalt på klubbens MOBILE PAY 44217
eller på konto med Reg. nummer 9277 og Konto nummer 1910123749
Da der er en begrænsning på max 40 køretøjer, tildeles pladser efter først til mølle princippet. Man modtager et mail svar med besked om hvor vidt man har fået en plads eller er kommet for sent.
HUSK at vores hjemmeside sender til den mail adresse i indtaster og hjemmesiden kan IKKE se om i taster forkert mail adresse !!!
Hvis i kommer i tvivl kan i spørge mig om tilmelding er gået igennem.
Forbehold for ændringer.
Håber vi ses.
På bestyrelsen vegne
Claus