- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Indkaldelse til general forsamling og kørsel i Oksbøl
maj 20, 2017 @ 08:00 - maj 21, 2017 @ 17:00
Så er det faldet på plads med hensyn til at leje en del af det militære øvelses terræn i Oksbøl.
Vi har denne gang fået muligheden for i 2 dage at komme over og køre i dette dejlige område.
HUSK at tilmelding kræver medlemsskab af AKD.
Hvor vi samtidig afholder årets GENERALFORSAMLING LØRDAG DEN 20. maj kl. 11:00
Dagsorden:
- 1 Formandens beretning.
- 2 Kassereren fremlægger regnskab til godkendelse.
- 3 Valg af næstformand i henhold til vedtægterne
- 4 Valg af 2 menige bestyrelses medlemmer
- 5 Valg af suppleanter til bestyrelsen.
- 6 Valg af en interne revisorer.
- 7 Fastsættelse at næste års kontingent.
- 8 Behandling af indkomne forslag.
- 9 Eventuelt.
På generalforsamlingen vælges en dirigent og en referent.
Beslutninger afgøres ved almindelig flertal, dog kræver vedtægtsændringer at 2/3 af medlemmerne stemmer for vedtægtsændringen.
Hvis blot 1 medlem ønsker det, skal afstemningen foregå skriftligt.
Der er en 1 stemme pr. medlemskab og der kan ikke gives fuldmagt.
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Kan indsendes på: info@atvklubdanmark.dk
Efter generalforsamlingen hvor der har været valg til bestyrelsen konstituerer bestyrelsen sig med: Formand, næstformand og kasserer.
Medlemmer der ikke har betalt for medlemskabet kan IKKE deltage og har selvfølgelig ikke stemmeret.
Arrangementet bliver et 2 dags familiearrangement ( medlemmer kan tilmelde deres indmeldt børn under 18 år til arrangementet ) med overnatning i terræn. Ankomst lørdag den 20. maj kl. 9-11 og slut søndag den 21. maj 2017 kl 15:00.
Prisen er den samme uanset hvor lang tid man deltager.
Koordinater til indkørsel: (55°38’29.46″N og 8°10’42.99″Ø)
På Grærup Havvej er der Indkørsel ved ”SKORSTENEN”, en grusvej (Ny Mælkevej) som fører til campen. Der vil være skilt (måske en person) med henvisning til AKD-Camp.
Da vi skal bo midt ude i naturen skal I huske selv at medbringe alt til de dage i deltager. Telt, mad og drikke, bestik, affaldspose m.m. Klubben sørger for en toiletvogn og en grill.
Arrangementet kommer til at koste kr. 350,- pr. deltager.
Der er ingen adgang for tilskuere og gæster, dog kan man deltage i generalforsamlingen uden det koster noget, men kan kun være på området umiddelbart før og efter den afholdes.
Der vil blive lavet en synlig afgrænsning samt vi gennemfører en rundtur i flok, hvor dem der har GPS kan optage ruten/grænsen.
I løbet af arrangementet vil man kunne gøre god brug af en GPS, så har du en, så tag den med, der vil blive uddelt et kort over området. Men en GPS vil du kunne finde vej, f.eks. tilbage til campen, hvis man er I tvivl om hvor man er …. Der bliver nok også nogle tiltag hvor der skal køres efter GPS.
I følge både militæret og kommunen er der sat betingelser for gennemførelse af arrangementet og eventuelle overtrædelser vil medføre bortvisning og udelukkelse i fremtiden for leje af terrænnet.
-Max. 40 køretøjer
-Ikke køre udenfor området
-Ikke spilde kølevand, olie eller andre forurenende væsker
-Ikke larme/støje. Skulle din udstødning mod forventning blive beskadiget eller af andre årsager begynde at larme, så stop og ring til AKD-camp så du kan blive bugseret tilbage.
Derfor vil der være teknisk kontrol af hver maskine og mand som indeholder støjmåling efter DMU regler med krav om max 100 db, samt selvfølgelig sikkerhedsflag, derudover:
ATV-førere skal have rygskjold og styrthjelm.
UTV-fører/passager skal have styrthjelm.
Passende fodtøj.
Kan man ikke opfylde disse krav vil man få køreforbud !!!
Der er bindende tilmelding, og betaling skal ske senest 7 dage efter man har registret sig her på siden for en billet, ellers vil pladsen gå videre til en anden.
Beløbet skal være indbetalt på klubbens konto Reg. nummer 3406 Konto nummer 3406222578
Da der er en begrænsning på max 40 køretøjer, tildeles pladser efter først til mølle princippet. Man modtager et mailsvar med besked om hvor vidt man har fået en plads eller er kommet for sent.
HUSK at I kan kun tilmelde jer her via klubbens hjemmeside. Det vil sige du skal have betalt kontingent for 2017 og være indmeldt i klubben inden du kan tilmelde dig. Er du i tvivl om medlemskab, så sende en mail.
HUSK at bruge dit AKD-medlems nummer, navn ect. når i tilmelder jer,.
Sikkerhedsflag kan købes på dagen til kr. 300,- incl. moms. Der kan kun betales med kontanter eller Mobile Pay.
Vi glæder os til at se jer.
Bestyrrelsen